کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

نقد کتاب در فامنین

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

کانون ادبی فانوس برگزار کرد

کتاب آرزوی سوم نوشته مصطفی خرامان به بوته نقد گذاشته شد

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین ، به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین ، جلسه نقد کتاب در این شهرستان به همت کانون ادبی فانوس ویژه خواهران کتابخانه شهید مطهری برگزار شد . در این جلسه که با حضور میهمان ویژه سرکار خانم ضرابی زاده نویسنده کتاب دختر شینا برگزار شد کتاب آرزوی سوم نوشته مصطفی خرامان نقد شد .

رسولی با استقبال از برگزاری جلسات نقد از آمادگی را برای برگزاری نقد های استانی و شهرستانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک از کتابهای خانم ضرابی زاده نویسنده توانای استان و سایر نویسندگان مطرح  جلسه نقد کتاب بصورت استانی در فامنین برگزار شود .

در این جلسه خانم ضرابی زاده با اشاره به جلسه نقد کتاب و فواید آن به توضیح درباره نوع برگزاری جلسه نقد و همچنین شیوه نقد کتاب پرداخت . وی نقد کتاب را نگاه تخصصی و علمی به هنر نویسندگی دانست و افزود : در این گونه جلسات می بایست هسته مرکزی نقد تشکیل و اعضای آن هسته وظایف خود را در باره برگزاری جلسه انجام دهند . ضرابی زاده یادآور شد تلاش برای اعتلای فرهنگ مطالعه و خواندن کتاب از طریق برگزاری این گونه جلسات بسیار مفید می باشد .

 در ادامه این جلسه منتقدین کتاب به نقاط ضعف و قوت این کتاب پرداختند و این کتاب را برای سنین دوران راهنمایی و دبیرستان مفید دانستند . خانم سلیمی مسئول کانون فانوس با بر شمردن نقاط ضعف و قوت این کتاب نکات مفید و ارزشمندی به حاضرین ارائه کردند . سلیمی گفت : در آینده تلاش خواهیم کرد با برگزاری جلسات نقد ، مشاعره و برنامه جانبی دیگر کانون های ادبی را فعالتر و به محیط جذابی برای مراجعین تبدیل کنیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۳
کتابدار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی