کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

تشکیل انجمن خیرین کتابخانه شهرستان فامنین

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ

 

در شهرستان فامنین تشکیل شد:

انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان فامنین

معاون فرماندار شهرستان فامنین : خیرین در بحث کمک به مطالعه و کتابخوانی باید پیش قدم شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامینن ، اولین جلسه هیئت امنای انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان فامنین جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره این انجمن تشکیل جلسه داد.

در این جلسه معاون فرمانداری شهرستان فامنین از خیرین به عنوان برگزیدگان شهرستان یاد کرد و گفت: در شرایط فعلی که جهان تشیع از هر سو مورد هجمه های فرهنگی است بر ما واجب است جهت دفاع از این مذهب بر حق تلاشی مضاعف نماییم . وی خدمت در این زمینه را توفیق و سعادتی الهی دانستند و افزودند این مهم همت والای عزیزان خیر را می طلبد که امیدواریم با تاسیس و راه اندازی کتابخانه های بیشتر شهرستانی آباد و رو به پیشرفت داشته باشیم.حمیدی گفت: یکی از راههای مهم جهت جلوگیری از تهاجم های فرهنگی غرب را افزودن سرانه مطالعه در کشور است که کمک همه را میخواهد بویژه خیرین که باید پیش قدم شوند . وی تلاشهای صورت گرفته در شهرستان را در کتابخانه ها قابل تقدیر خواند و خواستار تلاش بیشتر برای رفع عقب ماندگی ها شد.

در ادامه زواره ای مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان همدان اهداف این انجمن را بهره گیری از مساعدت های خیرین در جهت ساخت ، تجهیز و کمک به فرهنگ مطالعه دانست و افزود این اهداف در سند اساسنامه  این انجمن آورده شده است .

خاوری کارشناس امور مشارکت ها و شهرداری های اداره کل توضیحاتی در موردروند اجرای انتخاب اعضای هیئت مدیره داد . وی یادآور شد خیرین می توانند کتابخانه ها را در فعالیت های نرم افزاری و سخت افزاری جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاری نمایند.

در ابتدای این جلسه رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین با خوش آمد گویی به مدعوین خواستار کمک و مساعدت خیرین و متنفذین شهرستان فامنین شد . وی این انجمن را فرصتی بسیار عالی  و مناسب برای باقیات صالحات و از پیش فرستادن ره توشه آخرت دانست . رسولی گفت : امیدواریم با تشکیل این انجمن شاهد ارتقا و حرکت جهشی در امر کتاب و کتابخوانی باشیم . رسولی یادآور شد ما در قبال تمام اقشار احساس وظیفه میکنیم و در سال آینده تلاش خواهیم کرد سرانه فضا را افزایش دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
کتابدار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی