کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

 

در شورای فرهنگ عمومی شهرستان فامنین مصوب شد

تشکیل کمیته کتاب و مطالعه در ذیل کمیته های شورای فرهنگ عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل فرمانداری با حضور ادارت و چهره های شاخص فرهنگی شهرستان تشکیل شد کمیته ای با نام کتاب و مطالعه تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام ثابتی امام جمعه و رییس شورای عمومی شهرستان فامنین با تاکید بر مطالعه و کتابخوانی راه رسیدن به رشد و تعالی را بالا بردن سطح آگاهی دانستند و افزودند به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه رشد و پیشرفت کشور فراهم شده که با هدایت و سمت و سو دادن مطالعات میتوان به قله های علمی دست یافت .

در ادامه حسینی فرماندار فامنین نیز با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری خواستار تلاش بیشتر برای فرهنگ سازی استفاده از کتاب و مطالعه تاکید کردند . ایشان حرکت در جهت تحقق آرمانهای امام و انقلاب را وظیفه تمام ادارت خواندند و افزودند برنامه های فرهنگی بخصوص فرهنگ مطالعه باید بصورت ویژه در برنامه ها قرار گیرد.

به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین این کمیته متشکل از ادارات فرهنگی مرتبط با بحث کتاب و کتابخوانی و چهره های فرهنگی و ادبی این شهرستان تشکیل خواهد شد . وی ادامه داد این کمیته می تواند در جهت تغییر الگوی مطالعه در شهرستان گامهایی اساسی بردارد. رسولی با بیان اینکه جامعه نیازمند برنامه ریزی تخصصی و علمی در تمام زمینه ها می باشد افزود : امیدواریم با تشکیل این کمیته شاهد  برنامه ریزی های تخصصی در راستای ارتقا شاخص های مطالعه در شهرستان فامنین باشیم . رسولی ادامه داد منویات مقام معظم رهبری چراغ راه برای این کمیته خواهد بود که سعی خواهیم کرد در جهت رفع دغدغه های معظم له حرکت نماییم .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۸
کتابدار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی