کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

در فامنین برگزار شد

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۷ ق.ظ

در فامنین برگزار شد

برگزاری عصر شعری عاشورا در کانون ادبی وصال

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان ، عصر شعری عاشورا به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در کتابخانه شهید مطهری فامنین برگزار شد . به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین این عصر شعری با حضورامام جمعه ، فرماندار ، روسای ادارات و جمعی از شاعران و نویسندگان به همراه اعضای کانون های ادبی فانوس و وصال کتابخانه شهید مطهری برگزار شد . رسولی گفت : برگزاری این چنین برنامه هایی در شناساندن عاشورا و شخصیت های بزرگ  اسلام بسیار موثر می باشد . وی با تقدیر از مسئولین و اعضای کانونهای وصال و فانوس برنامه های اجرا شده توسط این دو کانون را نوید بخش پویایی و تاثیر گذاری آنان دانست و افزود کانون های ادبی می توانند در امر مطالعه و فرهنگ سازی آن بسیار شاخص باشند .

در این برنامه امام جمعه فامنین با بیان احادیثی از معصومین ، محرم و عاشورا را احیاگر اسلام و تشیع دانست و افزودن : یک از راههای برون رفت از تهاجم های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان برگزاری اینچنین جلساتی است . وی یادآور شد شعرهای عاشورایی از بهترین و پر محتواترین شعرهای زبان فارسی است .حجت الاسلام ثابتی گفت : از ویژگی های شعرهای عاشورایی ، حماسی و روایی بودن آنها است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۲
کتابدار ...

روح الله رسولی

نظرات  (۱)

بهتر بود اشعار از شاعران شرکت کننده هم می آوردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی