کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

بزرگداشت روز کتاب در فامنین

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۲ ق.ظ

فرماندار فامنین: کودکان را از کودکی با کتاب مانوس کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین در مراسمی که با حضور جمع کثیری از اعضای فعال کتابخانه شهید مطهری فامنین برگزار شده بود از فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.

در این مراسم فرماندار فامنین با برشمردن فواید و ارزشهای کتاب و کتابخانه ، اهمیت دادن به این دو مقوله را بسیار مهم و لازم دانست و افزود : امیدواریم با افتتاح کتابخانه های جدید بستر لازم برای رشد و شکوفایی همه جانبه در شهرستان را شاهد باشیم . وی گفت :مانوس کردن کودکان را با کتاب از دوران خردسالی ضروری است .

در ادامه امام جمعه شهرستان با تقدیر از برنامه های کتابخانه شهید مطهری در طول سال و بخصوص هفته کتاب ، داشتن کتابهایی با مضامین مختلف برای تمام اقشار جامعه را نشانگر کیفی بودن کتابهای کتابخانه دانست . ایشان استفاده از سیستم ها و روشهای نوین در کتابخانه ها را خواستار شد و افزود با وجود علوم و فناوری های نوین همچنان کتاب نقش خود را بخوبی ایفا می کند . حجت الاسلام ثابتی خواستار توجه بیشتر به محتوای کتاب ها شد و یادآور شد کتابهای خوب و با محتوا در اختیار اعضا بخصوص کودکان و نوجوانان قرار گیرد .

 

رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در برنامه از فعالیت های این اداره در جهت ارتقا سطح مطالعه مفید شهروندان خبر داد و خاطر نشان کرد هدف ما رسیدن به جایگاه نخست شاخص های مطالعه در سطح استان است که این امر بدون همکاری ادارات ممکن نخواهد شد . وی اعضای کتابخانه را ولی نعمتان خود دانست و افزود پیگیر ساخت سالن مطالعه در خور و شایسته اعضا هستیم .

در این مراسم از خردسالترین ، مسن ترین اعضا، نویسندگان و مولفین شهرستان، مسئولین کانونهای ادبی به همراه اعضای فعال کتابخانه با تقدیم هدایایی تقدیر شد . همچنین از کتابدار نمونه شهرستان خانم فاطمه نقوی نیز با اهدای جایزه ویژه ای تقدیر بعمل آمد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۹
کتابدار ...

روح الله رسولی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی