کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

اهدای کتاب را از کودکی به کودکان آموزش دهیم

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ق.ظ
  اهدای کتاب را از کودکی به کودکان آموزش دهیم
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین، رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین گفت : اهدای کتاب همچون اهدای خون به روح انسانها حیاتی دوباره می بخشد وجریان مطالعه و خواندن را در رگ های همه اقشار جامعه به گردش در می آورد.
وی با یادآوری تاکیدات دین مبین اسلام به خواندن و نقش کتاب در زندگی انسان به اولین آیه های نازل شده در قرآن کریم اشاره کرد و گفت : با تاسی به این آیات نورانی می بایست شاخص های مطالعه را در کشور ارتقا بخشیم و آنهم بدون حضور و همراهی مردم میسر نخواهد بود .
رسولی ادامه داد : نقش والدین در این امر بسیار حساس و والا می باشد که می بایست کودکان و فرزندان خود را از ابتدای شکل گیری شخصیتشان با یادگیری ، مطالعه و کتابخوانی آشنا و مانوس تربیت نمایند . وی با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ مزین شده است تاکید کرد سعی خواهیم کرد با همکاری آحاد مردم شهرستان فامنین این شعار عملی شود .
رسولی طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها را فرصتی بسیار مغتنم برای مشارکت مردم در جهت غنی تر کردن منابع کتابخانه ها عنوان کرد و افزود : پرسنل اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین برای عملی نمودن هر چه بهتر این طرح آمادگی کامل دارند و کتابخانه های این شهرستان آماده دریافت کتابهای اهدایی مردم هستند .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸
کتابدار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی