کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

انعقاد تفاهم نامه

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ق.ظ

در شهرستان فامنین صورت گرفت

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کتابخانه های عمومی با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی  استان همدان به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین تفاهم نامه همکاری ما بین این اداره و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین منعقد شد .

رسولی هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری بالا بردن کیفیت خدمات کطالعه ای و استفاده از ظرفیت های ادارات برای حرکت در مسیر رشد شاخص ها توصیف کرد و افزود : با استفاده از پتانسیل های همه ادارات می توان  در جهت هم افزایی و بالا رفتن کیفیت و راندمان کاری حرکت کرد . وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده اند « کتابخوانى باید در جامعه ترویج شود؛ و این کار بر عهده‌ همه‌ دستگاه‌هائى است که در این زمینه مسئولند » همه ادارات را به تلاش برای ارتقا سطح فرهنگ مطالعه در جامعه فرا خواند و ادامه دارد برای استفاده از ظرفیت های همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی حاضر به انعقاد تفاهم نامه همکاری هستیم .

در این جلسه همچنین حجت الاسلام مهدیان با تبریک اعیاد و دهه کرامت و همچنین هفته دولت بر اجرایی شدن این تفاهم نامه تاکید کرد . وی با اشاراه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه حرکت در جهت عملی شدن این شعار را همکاری ، تعاون و استفاده از ظرفیت های همه دستگاههای فرهنگی عنوان کرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۱
کتابدار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی