کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

در شهرستان فامنین صورت گرفت :

اهدای بیش از 200 جلد کتاب به کتابخانه شهید مطهری فامنین از سوی اداره بهزیستی شهرستان فامنین

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرتان فامنین ، به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و همچنین صورتجلسه شورای اداری و مکاتبات صورت گرفته  ، ادارات کتابهای مازاد خود را برای استفاده در کتابخانه های عمومی اهدا نمایند .

وی گفت : در جهت اجرایی کردن تفاهم نامه بین اداره کتابخانه های عمومی و بهزیستی شهرستان فامنین به تعداد 200 جلد از کتابهای مفید این اداره به کتابخانه شهید مطهری اهدا گردید . وی با تقدیر از سر پرست اداره بهزیستی خواستار همکاری و کمک سایر ادارت نیز گردید . رسولی ادامه داد با توجه به ارسال کتابهای مستمر از سوی نهاد کتابخانه ها این تعداد کتاب را نا کافی دانست و افزود : اهدای کتاب بهترین راه کار برای افزایش سرانه کتاب در کتابخانه های عمومی می باشد .

حسینی سرپرست اداره بهزیستی نیز گفت : تمام ادارت مرتبط با بحث کتاب و کتابخوانی می بایست کتابخانه ها را در زمینه غنی تر کردن منابع اطلاعاتی یاری نمایند . وی افزود با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری که همه را به تلاش برای ارتقا سطح مطالعه در کشور فراخوانده اند ما نیز به تبعیت از فرامین ایشان کتابهایی را برای استفاده در کتابخانه های عمومی اهدا کردیم .

حسینی گفت : اهدای کتاب می تواند در صورت وجود کتاب های بیشتر همیشگی و مستمر باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی