کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب در فامنین

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

 

برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب در فامنین

نمایشگاه و فروشگاه کتاب در کتابخانه شهید مطهری فامنین بر پا شد .

رسولی : کتاب لازمه تمدن بشری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین نمایشگاه و فروشگاه کتاب همزمان با میلاد سراسر نور دومین امام همام امام حسن مجتبی (ع) در کتابخانه شهید مطهری فامنین آغاز به کار کرد .

رسولی گفت : کتاب به عنوان یک ابزار قوی و نیاز اساسی هر جامعه لازمه تمدن بشری است که کتابخانه های عمومی در وضعیت فعلی این نیاز را تامین می کنند . وی ادامه داد کتابخانه های عمومی به تنهایی قادر به پاسخگویی نیاز مطالعه کشور نمی باشد و این مهم بسیج همگانی را می طلبد . رسولی گفت : برپایی نمایشگاه و فروشگاههای کتاب این امکان را به مراجعین می دهد که قسمی از نیازهای مطالعه ای خود را از این طریق مرتفع سازند. وی اضافه کرد محیط کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین این آمادگی را دارد که میزبان نمایشگاهها و فروشگاههای کتاب در طول سال به مناسبت های مختلف باشد . رسولی از استقبال خوب مردم در نمایشگاه خبر داد و افزود این نمایشگاه به مدت ده روز و در صورت استقبال بیشتر تا آخر ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد. رسولی همچنین در ادامه گفت : این نمایشگاه با   4500 جلد کتاب درقالب  300 عنوان ارائه شده است که همه روز از ساعت 8 صبح لغایت 19 بعد از ظهر پذیرای علاقمندان است .

 خانم حاجیلو مسئول انتشارات فامسین و مجری این نمایشگاه هم در این خصوص گفت : با وجود پیشرفت های شگرف علوم هیچ ابزاری تا بحال نتوانسته است جایگاه کتاب را بگیرد . نمایشگاه کتاب باغ فرهنگ است ، دیدن آن اسراف در وقت و خریدن آن اسراف در هزینه نیست بلکه یک برد واقعی است . وی گفت : کتابخانه ها به عنوان محل نگهداری و استفاده کتاب بهترین مکان برای برپایی این گونه نمایشگاهها می باشد که امیدواریم در مناسبت های مختلف بتوانیم نمایشگاههای پر بار تر دیگری نیز برپا نماییم . حاجیلو ادامه داد این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف در خدمت مراجعین می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی