کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

Unknown

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ

استعدادی: شهرستان فامنین در بحث شاخص های مطالعه رشد خوبی داشته است

             به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان فامنین برگزار شد . در این جلسه ارشاد استعدادی مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان همدان با تبریک مناسبت های ماه رجب ، کتاب را بهترین وسیله برای ارتقا سطح آگاهی ها و اطلاعات دانست . وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی »  توجه به فرهنگ بخصوص بحث پایه ای کتاب و مطالعه را در تمامی اقشار خواستار شد . ایشان پی ریزی برنامه های کتابخانه ها را بر اساس سند های بالا دستی و سند چشم انداز1404 دانستند و افزودند شهرستان فامنین در بحث شاخص های مطالعه در سال 92 رشد خوبی داشته است .

حسینی فرماندار شهرستان فامنین نیز با خیر مقدم به مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان همدان ، از آمادگی این انجمن برای برگزاری منظم جلسات در سال جدید با رویکرد کیفیت بخشی به جلسات خبر داد و عنوان کرد از ابتدای امسال در راستای حرکت در جهت رفع  دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ ادارات شهرستان فامنین را ملزم کرده ایم که کارمندان ادارات عضو کتابخانه های عمومی شوند . وی گفت : موفقیت یک حکومت نظام و خانواده را در گرو مطالعه و کتابخوانی است و  می توان گفت بهترین حافظه های ماندگار نوشتار است .

در ادامه این جلسه حجت الاسلام ثابتی امام جمعه شهرستان فامنین گفت : معرفی کتابهای مفید و ماندگار باید به نوعی باشد که افراد را به مطالعه تشنه تر نماید . وی ارائه یک سیر مطالعاتی مفید و خوب را لازمه یک کتابخانه دانست و افزود مطالعه مفید اینست که بدانیم چه کتابی را بخوانیم و چه کتابی که سبب گمراهی است نخوانیم .

در پایان رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین با ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه ها در سطح شهرستان از آمادگی این انجمن برای ایجاد و راه اندازی دو باب کتابخانه جدید در شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد در سال جدید و با ایجاد این دو کتابخانه جهشی در بحث فضا ، اعضا و منابع در شهرستان فامنین اتفاق بیفتد. وی همچنین خواستار تلاش همه جانبه ادارات و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان در سال فرهنگ با عزمی دو چندان و مدیریتی جهادی برای ایجاد انقلابی در بحث سرانه مطالعه در شهرستان فامنین  شد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۷
کتابدار ...

روح الله رسولی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی