کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی
  رسولی : امسال در عرصه مطالعه و کتاب شاهد رشد خوبی خواهیم بود
 تشریح برنامه ها و فعالیت های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین در سال 93
به گزار ش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین ، رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین گفت : از دیر باز مطالعه و علم آموزی پایه و اساس تمدن ها بوده است و نیاز تمامی تمدنها و جود افراد فرهیخته و دانشمند بوده که این هم بدون کتاب امکان پذیر نبوده است .
وی با اشاره به برنامه ریزی های این اداره برای سال جدید که از طرف مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ مزین شده است ، عنوان  کرد امسال در عرصه مطالعه و کتاب در شهرستان فامنین شاهد رشد خوبی خواهیم بود .
رسولی راه پیش رو برای این اداره را سخت ارزیابی کرد و ادامه داد : اما در چنین شرایطی می بایست با عزم و اراده ای دو چندان حرکت کرد که ما نیز سعی می کنیم با همتی مضاعف این برنامه ها را به پیش ببریم .
وی با اشاره به برنامه های این اداره ازپیگیری راه اندازی و ایجاد دو باب کتابخانه جدید در شهرستان خبر داد و گفت این  ایجاد این دو کتابخانه از برنامه های شاخص و ویژه این اداره در سال جدید خواهد بود . رسولی گفت :در سال جدید تلاش خواهیم کرد که خدمات ارائه شده در کتابخانه های عمومی کیفی تر و به روز باشد.
وی شهرستان فامنین را لایق داشتن کتابخانه های بیشتر ، با امکانات خوب دانست و افزود: با اضافه شدن دو کتابخانه جدید این شهرستان دارای 5 کتابخانه خواهد شد که  با تحقق این امر فامنین در بحث شاخص های فضا ، منابع و اعضا رشد بسیار چشمگیری شاهد خواهیم بود .
رسولی ابراز امیدواری کرد با تلاش های و پیگیری های بیشتر بتوانیم در جهت منویات مقام معظم رهبری و تحقق سند چشم انداز 1404 نهاد کتابخانه های عمومی کشور قدمهای موثری برداریم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸
کتابدار ...

روح الله رسولی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی