کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی
اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید با امام جمعه شهرستان فامنین دیدار کردند که در این دیدار بر تشکیل کارگروه کتاب با محوریت ادارات فرهنگی نیاز شهرستان فامنین تاکید شد.روح الله رسولی صبحدوشنبه در دیدار اعضای انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید با امام جمعه فامنین به وضعیت کتابخانه های عمومی و سرانه مطالعه مردم شهرستان فامنین اشاره کرد.

 روح الله رسولی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین با ارائه گزارشی از روند برگزاری برنامه های هفته کتاب و برنامه های جاری کتابخانه شهید مطهری بر نقش موثر اعضای انجمن و کمیته تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با ارائه راهکارهای مناسب از طرف ادارات عضو بتوانیم شاخص های بالا تری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان فامنین نیز ضمن گرامیداشت هفته کتاب، پتانسیل موجود در سطح شهرستان را خوب ارزیابی کرد و بر برنامه محوری انجمن و کمیته در بحث کتاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی در ادارات و استفاده از نظرات ادارت فرهنگی به عنوان نقشه راه آینده کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

تشکیل کارگروه کتاب با محوریت ادارات فرهنگی نیاز شهرستان فامنین است

وی تشکیل کارگروه کتاب با محوریت ادارات فرهنگی را نیاز این شهرستان عنوان کرد و افزود: حضور موثر ادارات در برنامه های فرهنگی اجتناب ناپذیر است.

در این دیدار امام جمعه شهرستان فامنین با برشمردن فواید کتاب خوب خواستار توجه بیشتر ادارات به ترویج کتاب و کتابخوانی شدند.

حجت الاسلام ثابتی دغدغه های مقام معظم رهبری را بجا و به حق دانست و تاکید کرد: باید به این مهم نگاه و توجه ویژه ای شود.

امام جمعه فامنین در پایان سخنانش سوق دادن مردم به سمت مطالعه را کمک به پیشرفت دانست و گفت: باید مردم را به سمت پژهش رهنمون کرد تا تعالی و پیشرفت کشور تحقق یابد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۹
کتابدار ...

روح الله رسولی

نظرات  (۲)

۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۷:۴۹ یک دنیا زیبایی
شهامت می خواهد
سرد باشی
اما گرم لبخند بزنی !

به من هم سر بزنید خوشحال میشم
سلام.وبلاگ با حالی دارین.من شما رو لینک میکنم.لطفا شما هم این سایت را با عنوان تحصیل در انگلستان لینک کنید. http://www.ukstudy.com/farsi

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی