کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

وبلاگ کتابخانه شهید مطهری فامنین

کــــــــــافه کــتـــاب

کتابخانه عمومی شهید مطهری در سال 1370 در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با 400 متر مربع زیر بنا افتتاح گردید.
این کتابخانه در خیابان شهید مطهری روبروی مسجد اعظم شهر فامنین واقع است.
کتابخانه شهید مطهری دارای سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات، سالن آمفی تئاتر، و ایستگاه رایانه برای اعضا جهت جستجوی کتاب و استفاده از اینترنت پر سرعت می باشد.
کتابخانه در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر ، روزهای زوج جهت استفاده خانم ها و روزهای فرد جهت استفاده آقایان می باشد.
ساعت فعالیت: 7:30 لغایت 19 (پنج شنبه ها تا ساعت 13:00)
شماره تماس: 08136823989

بایگانی

ایستگاه مطالعه در فامنین

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ
  چهاردهمین ایستگاه مطالعه در فامنین  بیمارستان امام حسن میزبان اولین ایستگاه مطالعه در شهرستان فامنین شد  به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین اولین ایستگاه مطالعه در شهرستان افتتاح شد . این افتتاحیه که با حضور فرماندار ، معاون مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان ، امام جمعه شهرستان ،بخشداران و روسای ادرات مستقر در فامنین برگزار شد .در ابتدای این جلسه رسولی با عرض خیر مقدم به مدعوین ، این سازه را شروع خوبی برای ارتقا سطح مطالعه در شهرستان عنوان کرد و مدعی شد این اداره آمادگی پذیرش و پیگیری سازه های بعدی ایستگاه مطالعه را در برخی از ادارات که تمایل به استقرار آن دارند را دارد. رسولی ادامه داد رشد و شکوفایی هرجامعه بستگی به مطالعه افراد و اقشار آن جامعه دارد . در ادامه دکتر جباری رییس بیمارستان نیز با اشاره به تمدن سازی نوشته و کتابت در هرجامعه خاطر نشان کرد وجود سرانه مطالعه بالا در هر جامعه نشان دهنده پیشرفته و متمدن بودن آن جامعه است . وی سیستم های نویی همچون ایستگاه مطالعه را نوید بخش آینده ای خوب برای کشور دانست . اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان آماده همکاری با ادرات جهت افتتاح ایستگاههای مطالعه در فازهای بعدی می باشد .این گفته را معاون مدیر کل در افتتاحیه ایستگاه مطالعه در فامنین عنوان کرد و افزود سازه ایستگاه مطالعه در فامنین چهاردهمین ایستگاهی است که افتتاح خواهد شد و. عرفانی فامنین را پنجمین شهرستان دارای ایستگاه مطالعه دانست و افزود وجود این ایستگاه برکات بیشماری را برای یک شهر در پی خواهد داشت . در این برنامه امام جمعه شهرستان با اشاره به در اختیار قرار دادن کتابهای مفید خواستار اضافه شدن کتب های تخصصی در ایستگگاهها به فراخور میزبانی سازه ها شد . ایشان با تشکر از پیگیری های صورت گرفته از طریق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین کتابهای ارائه شده را در کتابخانه ها را نیازمند پالایش دانست و اضافه کرد وجود نویسندگان خوب عامل پیشرفت و بوجود آمدن محتواهای مفید می باشد  . در پایان حسینی فرماندار شهرستان فامنین با جمع بندی صحبت ها از افتتاح این ایستگاه استقبال کرد و گفت وجود این گونه برنامه ها در شهرستان این امید را بوجود می آورد که اقبال به سمت مطالعه کتاب افزایش پیدا خواهد کرد . وی از آمادگی این شهرستان برای میزبانی چند سازه دیگر ، اداراتی همچون  بهزیستی و شهرداری را مکانهای مناسبی برای استقرار سازه های ایستگاه مطالعه  دانست در پایان با حضور مسولین استانی و شهرستانی حاضر در این افتتاحیه ایستگاه مطالعه بیمارستان امام حسن (ع) رسما افتتاح شد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۶
کتابدار ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی